عشرت كشيم ورنه به حسرت كشندمان       ...............          روزي كه ازين جهان به جهان دگر شويم

۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۱, شنبه

افاضات بیجا و مشکلات ایجاد شده

شاید تا به حال برای شما هم پیش اومده باشه که حس کنید بعضی موضوعات طلسم شده اند و هرکاری می کنید نمی تونید راجع به اون ها بنویسید یا حرف بزنید؟ این موضوع فرق داره با قرار دادن یک سری خط قرمز ها و تلاش برای رد نشدن از اون ها...
حالا تصور کنید این موضوع طلسم شده ، یک باره بر سرتان آوار شده باشد از آسمان و روز و شبتان را به هم دوخته باشد و حتی نتوانید ذهن و قلبتان را در موردش مرتب کنید و به افکارتان سر و سامان دهید...
به همه این ها اضافه کنید که هر بار تلاش می کنید این موضوع را به گوشه ذهنتان برانید و از فکر کردن در موردش خلاص شوید، یک سخنرانی، یک اتفاق، یک پرسش، یک ... پیش می آید و به شما یاد آوری می کند که پرونده مفتوحی دارید که باید هرچه سریعتر در موردش قضاوت کنید...
همین یک هفته پیش بود انگار. جناب آقای آیت الله فرمودند که بی حجاب ها باید از ادارات اخراج شوند و من یاد حرف های یک سال پیش جناب آقای وزیر علوم - برادر دانشجو - افتادم پیرامون لزوم حمایت اساتید از دانشجویان محجبه و چادری آن هم با نمره! با همین سرعت پیش بروند فروردین سال آینده حکم اعدام را برای کم حجاب ها! صادر خواهند کرد.
همه این ها را گفتم که معلوم شود کجای ذهنم ویران شده و نیازمند تعمیر... همه تلاشم را می کنم که به افکار پریشانم سر و سامان دهم و مشکل را طرح کنم اما بیش از هر زمانی به رویت خط سیر فکری ام از طرف شما دوستان نادیده نیازمندم...

۳ نظر:

Unknown گفت...

شاید نشه به همین راحتی در مورد چنین چیزی صحبت کرد. ولی چیزی که برای من مهمه اینه که حرفایی که اعضای وابسته به بدنه نظام درباره اون میگن برای من نه حجت بوده و نه اینکه ملاک سنجش. اهمیتی هم براش قائل نبودم.

Elham گفت...

اوف ، منم شدیدا این وضعیت رو تجربه کردم و می دونم چه حس بدیه !
بدتر از اون اینه که هی صبر می کنی و نمی نویسی تا بتونی یه چیز خوب بنویسی و آخرشم که می نویسی و شر می کنی و همه خوندن می فهمی گند زدی !!!! :D

عاقبت ما رو که خدا به خیر کنه !
اخیرا تو مرکز شهر دوباره گشت ارشاد میاد ، به ادمایی گیر می دن که هرچقدر بهشون نگاه می کنی ، نمی فهمی به چه چیزیشون گیر دادن !!!!

زاغچه گفت...

ما رویت کردیم این خط سیر فکری پریشان احوال را. ولی عجب سخت می شه بعضی مواقع نوشتن در مورد بعضی موضوعاتی که ذهن رو هم بد جور درگیر می کنه