عشرت كشيم ورنه به حسرت كشندمان       ...............          روزي كه ازين جهان به جهان دگر شويم

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۴, شنبه

فرشته


یک فرشته کوچک، به خانواده ما اضافه شد و بنده را برای اولین بار به دریافت عنوان دختر عمه مفتخر کرد. حالا بعد از یک عمر قربان و صدقه رقتن برای فرشته های دیروزی به عنوان دختر خاله؛ حالا باید نقش دختر عمه را برای دختر دایی ای بازی کنم که 24 سال از من کوچکتره و تازه همه اینها به کنار؛از همین الان عزا گرفته ام که این کوچولو قرار است وقتی دوسال بعد و بعد از همه اعضای خانواده – موفق شد نام مرا یاد بگیرد ، دقیقا چه صدایم خواهد کرد؟!
باور کنید اصلا خنده دار نیست. شما که هرگز اسم تان را نا مأنوس از زبان کودکان فامیل نشنیده اید آن هم وقتی فرشته کوچک یاد گرفته است چه طور اسم همه را درست ادا کند...
خدا به خیر کند تلفظ " دختر عمه جیم انور" را ...
بعد نویس:
فکر کردم دیدم چه قدر دلم برای این اجنبی ها می سوزد به هیچ طریقی نمی توانند شادی خود را از دختر عمه شدن بیان کنند آن ها فقط یکcousin  ساده می شوند . فکر نکنم اصلا خاله و دایی و عمه برایشان توفیر داشته باشد. Poor foreigner!

۴ نظر:

ناشناس گفت...

ناخواسته سنت هم لو دادي ! فكر كنم حواست نبود.

Unknown گفت...

مبارک باشه

جيم انور گفت...

@ ناشناس : ما حواسمان هست. پیش از این در پست " اعداد دل نشین " اعلامش کرده بودیم. پیر شدن که ترس ندارد!

زاغچه گفت...

توجه نکردی جیم انور جان. کازین تازه متولد شده شما هم متعلق به نسلی خواهد بود که لایف استایلش بسیار شبیه این فرنگی های پور خواهد بود. بنابراین فکر نکنم وقتی یه تینیجر شد شماها خیلی همدیگرو ببینید که حالا از الان بخواهی نگران صدا زدن اسم خودت توسط این کوچولوی نازنازی بشی. وانگهی اگر خیلی نگرانی می تونی اسمت رو تغییر بدی. می تونی؟