عشرت كشيم ورنه به حسرت كشندمان       ...............          روزي كه ازين جهان به جهان دگر شويم

۱۳۸۹ مرداد ۶, چهارشنبه

جشن خاموش نيمه شعبان


باز هم دير آمدم و دير شد و دير گفتم و ... دير... و دي بهتر از هرگز است
عيد نيمه شعبان مبارك!
باز هم يه عيد ديگه اومد و رفت و من فقط به تقويم خيره شدم و با خودم گفتم : إ ... جدي جدي نيمه شعبان هم اومد و رفت؟!
چه قدر بي رمق بود اين عيد براي من ... و انگار نشد كه من همراه بشم با جريانات شادي. اين حس لعنتي باز هم تكرار شده بود در اول رجب ... 13 و 27 رجب و اول شعبان و ... فقط سوم شعبان بود كه كمي و فقط كمي حال و هواي متفاوتي رو درك كردم اونهم به خاطر شرايط مكاني بود كه اگر نبودم در حرم امام رضا و اصرارم به تغيير حس ،‌‌ آن روز هم روزي مي شد مثل ساير روزها...
چرا اين طور شدم ؟؟؟ سابقا خيلي روحيه متفاوتي پيدا نمي كردم درمناسبت ها جز اينكه عيد بود و عيدها همه چيز رنگ شادي داشت...
پارسال اما همه چيز رنگ تمنا داشت. همه روزها فرصتي بود براي التماس به خدا براي بهتر شدن اوضاع و بعضي روزها عزيز تر و احتمال برآورده شدن دعا بيشتر... 
امسال اما ... نه! نا اميد نشده ام از لطف خدا اما نا توان از دعا و خواهش و التماس چرا. گفتند ساعت 11 دعاي فرج بخوانيد و كميل و ... خواندم اما نه به دل. انگار كه ميخواستم خودم را راضي كرده باشم به انجام وظيفه ايي كه بعدها نگويم تو به سهمت حتي يك دعا هم نكردي اما ... يك صدا كه مدتهاست رهايم نميكند در گوشم فرياد ميزند كه اگر قرار به ظهور بود چرا پارسال نه؟ و اگر پارسال نه پس امسال هم نيست بيخود تقلا نكن و من اصلا تقلا نكردم.
عيد بي روحي بود متأسفانه. چيزي بيش از يك روز تعطيل پر مشغله برايم به ارمغان نداشت و ... و من در گوشه گوشه هاي شهر آذين بندي شده خودم و احساسات سال گذشته ام را مي ديدم. شب نيمه شعبان سال گذشته و جماعتي را كه در انتظار خاموشي ساعت 9 شب بودند تا اعتراض كنند تا خودي نشان دهند تا...

۴ نظر:

ثمین گفت...

باهات موافقم.باورش سخته.اما هرلحظه که میگذره امید به ظهوش،حتی امید به بودنش تو دلم کمترمیشه.حرفم از سیاست نیست،حرفم از بی وفایی زمونست...که نمیدونم کجا داره ما رو میبره.تنهاو بی آرمان....

ناشناس گفت...

در کودکی خوانده بودیم "آن مرد در باران آمد"غافل از اینکه تا آن مرد نیاید باران نمی بارد
khalvatneshin

ناشناس گفت...

كجاي كار هستين كه افتاده توي چاه فاضلاب شما هنوز اندرخم يك كوچه هستين يكم به مغزتون رجوع كنين البته اگه زحمت نباشه براتون!!!!!!!!!!!!!!!!

پیر فرزانه گفت...

جیم انور نازنین
خبری ازت نیست .کجایی ؟؟؟
چند روزه به فکرتم . همینطوری .