عشرت كشيم ورنه به حسرت كشندمان       ...............          روزي كه ازين جهان به جهان دگر شويم

۱۳۸۹ تیر ۱۲, شنبه

برزيل و آه و ناله يك ملت





منبع عكس ها سايت فيفا تيم ملي برزيل ،‌ پر افتخار ترين تيم جام جهاني، مدعي عنوان قهرماني ، اميد خيل عظيمي از فوتبال دوستان و .... از گردونه رقابت هاي فوتبال حذف شد. مي گفتن هيچ كس انتظارشو نداشت ولي من يكنفر حداقل اميدوار بودم كه اين اتفاق بيفته.( من پيش بيني نمي كنم اما آرزوهام رو اميدوارانه دنبال مي كنم ) 

تيم آرژانتين هم رفت همون جايي كه برزيل رفت... خونه... 
همين جا بايد اعلام كنم كه من اصلاً فوتبالي نبودم يعني اصلاً بحث اينكه طرفدار يك تيم باشم و بخوام براي بقيه كري بخونم نبود...
متأسفم از اينكه با آرزوهام باعث درد و رنج شديد يك ملت مي شم اما... اول بازي ها كه دلم مي خواست اين دو تا تيم حذف بشن فقط به خاطر اين بود كه قهرماني تيم هميشه قهرمان از نظر من لذتي نداره اما بعدش دلم مي خواست آرژانتين حذف بشه چون مارادونا بي اخلاق بود و برزيل ... بيچاره ها تقصير نداشتن. اين كشور ما و مردم ما هستن كه همه چيز رو سياسي مي كنن حتي برد تيم هميشه برنده رو. جمعه شب به معناي واقعي كلمه دعا كردم برزيل ببازه تا به خودم ثابت بشه خدا كدوم طرف وايساده و آه و آرزوي ملت ايران كدوم طرف (البته اگه برزيل مي برد هيچ ربطي به موضع گيري خدا نداشت چون خرق عادت نياز به تفسير داره نه اتفاق معمولي)
از چهارشنبه تا جمعه خيلي از فوتبال دوست هاي عشق برزيل رو ديدم كه آرزو مي كردن برزيل ببازه تا يكمي ته دلشون خنك بشه.  هرگز براي يه مسابقه دعا نمي كنم يعني حتي اگر قرار باشه ايران قهرمان جام جهاني هم بشه اما مجبور شدم 90 دقيقه دست به دعا بردارم براي حذف برزيل... و بعد هم آرژانتين 
متأسفم كه دنيا اونقدر كثيفه كه براي شاد شدن به دليل عصيان دروني مجبوري شاهد غم و اندوه مردم يك كشور ديگه باشي اما چي كار ميشه كرد سياست خيلي كثيفه!
زيرنويس:
حاشيه جالب بازي آرژانتين و آلمان بالاو پايين پريدن خانم صدر اعظم بود به هنگام گل زدن ها و پيروزي كشورش. خوش به حال مردم كشوري كه صدر اعظمشون فارغ از سن و جنس و مقام و شهرت و غيره اجازه داره براي مدت 2 ساعت خود واقعيش باشه. يك آلماني وطن پرست...

هیچ نظری موجود نیست: