عشرت كشيم ورنه به حسرت كشندمان       ...............          روزي كه ازين جهان به جهان دگر شويم

۱۳۸۹ آبان ۲۸, جمعه

اعداد دل نشین

بعضی وقتها اعداد مهم می شوند . کنار قلبت می نشینند و تو انگار از هرچه در این جهان است بیشتر منتظرشانی. بی آنکه بدانی حتی چرا... برایم عدد 2 معنای مهمی دارد که نمی دانم چیست . همیشه فکر می کردم 20 سالگی زمان مهمی در زندگی ام هست ، 22 سالگی برایم یک عدد بود و از روزی که برادرم به شکل جدی یادآورم شد 23 ساله ام ( آخه جدا یادم رفته بود) تازه فهمیدم چه قدر از این عدد بدم میاد و از همون روز گقتم 24 سالمه اما ...
امروز اولین صبح 24 سالگی ام رو گذروندم. هیچ وقت فردای تولدم برایم معنای خاصی ندارد اما اولین روز 24 سالگی به همان دلایل از پیش گفته شده مهم بود...
24 سالگی برایم مهم است.25 را دوست دارم 26 جالب است،نسبت به 27 و 28 هیچ حسی ندارم . فکر هم نمیکنم تا 30 سالگی آن قدر بزرگ شده باشم که دست از این عدد بازی ها بشورم... از 29 بیزارم....فهمیدم که من از اعداد اول بیزارم همان ها که هیچ حسی بهت نمی دهند... هیچ کاری برایت نمی کنند جز اینکه در زمین و هوا معلقت کنند
با دوستی قرار گذاشته بودیم بعد از 20 سالگی به ازای هرسال اضافه ، فقط یک ماه اضافه کنیم بنابراین من میشدم 20 سال و 4 ماه... برای امسال نه ... دوست دارم 24 ساله باشم  الان می توانم بگویم امسال سال من است. هر 12 سال یک روز سال من است . اما سال گذشته هیچ حرفی نبود برای گفتن...
از پیر شدن هم نمی ترسم . من یک سال بیشتر تلاش کردم برای آدم شدن... نشد خوب ... سالهای بعد را برای همین گذاشته اند دیگر.....


فعلا کیف سالمان را میکنیم و ماهمان و به داشته هایمان خوشیم.D:

زیر نویس:
خود شیفتگی هم اندازه دارد ... اما...

۷ نظر:

زاغچه گفت...

منم همیشه فکر می کردم تو 20 سالگیم قراره اتفاق مهمی بیفته شاید به خاطر اینکه عدد 1 داشت از کنار سن من می رفت و عدد 2 به علاوه یک صفر بزرگ جایگزینش می شد. حالا بازم تو آستانه 25 سالگی ام فکر می کنم هنوزم ممکنه یه اتفاق خاص تو زندگیم بیفته و شایدم افتاده. خب این اعداد زیاد مهم نیستند و مهم اینه که بعضی وقتا بعضی چیزا دست به دست هم می دن باعث می شن رفقای قدیمیت رو بعد از یکی و دو سال ببینی و کیف کنی از این همه سادگی و خلوص و صفایی که هنوز گم نشده.
خلاصه اینکه این وبلاگ نویسی به علاوه تولدت و غافلگیری ما توسط جناب شما به علاوه دست فرمون محترمتون امروز ما را کلی سر ذوق آورد.
تولدت مبارک دل نوشته هات رو دوست دارم، یه دنیااااا

پیر فرزانه گفت...

نازنین گرامی
آغاز 24 سالگی ات مبارک . من هم نسبت به عددهای زوج حس بهتری دارم تا اعداد فرد. و این هیچ ربطی به سن و سال و بزرگ شدن ندارد. بعضی از عددها عدد توست و وقتی به آن می رسی یک حس خوب ، و یک انرژی مثبت سراپای وجود را می گیرد. امیدوارم روزهای 24 سالگی روزهایی پر مهر ، پر عشق و پربار برای عزیز نازنینی چون تو باشد. تولدت مبارک.

amoo bilbilak گفت...

با سلام
امیدوارم 100 ساله شوید ، البته با همان سیستم به ازای هر سال یک ماه اضافه.
و البته همیشه موفق باشید .

MHMD Moeini گفت...

خیلی مبارکه ... من عدد 12 رو خیلی دوست دارم

ز. بیات گفت...

ممنون از همگي... يه دنيا......
amoo bilbilak @: اوئههه مي دوني چه قدر سن مي شه...ايشالا براشماهم!D:
خوشحالم كه ميبينم اين حس توجه به اعداد دروجود دوستان هم هست

بارون خانوم گفت...

با تاءخیر 24 سالگی مبارکتون باشه.عدد قشنگیه مواظبش باشیند...
از جمله آخرتون خیلی خوشم اومد.از پیر شدن هم نمی ترسم...
چقدر خوبه که غم از دست رفته ها رو نمیخوریند.
هدیه تولدتون،رنگهای پر طمطراق پاییزی.

اسمشو نبر! گفت...

من بالاخره تونستم پیغام بذارم.یوهو!
تولدت مبارک. پیر داری میشی بابا. بیخودم با این حرفهای قشنگ خودتو گول نزن! زوج و فرد هم نداره! اینا همش توجیه!